Léčba rakoviny prostaty v Turecku

Uvažujete o léčbě rakoviny prostaty v Turecku? V tomto průvodci najdete vše, co potřebujete vědět o zákroku, rekonvalescenci a nákladech v Istanbulu. Požádejte o cenovou nabídku a získejte nejlepší cenu za úspěšnou léčbu v Turecku.

NejlepsiKlinika.com poskytuje informace o léčbě rakoviny prostaty v Turecku a pomůže vám objednat se k operaci u kvalifikovaných tureckých chirurgů. Tento obsah má pouze informativní charakter a nenahrazuje radu zdravotnického pracovníka.

Kolik stojí léčba rakoviny prostaty v Turecku?

Průměrné náklady na léčbu rakoviny prostaty v Turecku se pohybují mezi 7 500 a 19 000 EUR. Cena léčby rakoviny prostaty závisí na typu rakoviny a jejím stadiu, zvolené léčbě a celkovém zdravotním stavu pacienta. Závisí také na nemocnici a jejím vybavení, zkušenostech chirurga a ceně léků.

Léčba rakoviny prostaty v Turecku7500 €

Úvod

Prostata je žláza, která se vyskytuje výhradně u mužů. U mladých mužů je velká asi jako vlašský ořech a nachází se pod močovým měchýřem, těsně před konečníkem.

Tato malá žláza hraje klíčovou roli v mužském reprodukčním systému tím, že produkuje část tekutiny obsažené ve spermiích.

Rakovina prostaty je 2ᵉ nejčastější formou rakoviny u mužů. V roce 2020 bude diagnostikováno více než 1,4 milionu nových případů, což představuje skutečný problém pro veřejné zdraví na celém světě.

Co je to rakovina prostaty?

Rakovina prostaty je zhoubný nádor, který vzniká, když se abnormální buňky v prostatě začnou nekontrolovaně množit.

Rakovina prostaty, která postihuje především muže starší 60 let, je vzácněji diagnostikována u pacientů mladších 40 let.

Přestože tato forma rakoviny často postupuje pomalu a někteří její nositelé umírají ve vysokém věku, existují i agresivnější formy. Ty se rychle šíří do dalších částí těla, což vede ke vzniku metastatické rakoviny prostaty.

Jaké jsou časné příznaky rakoviny prostaty?

Časná stádia rakoviny prostaty obvykle nevyvolávají žádné příznaky, a proto je tak důležité včasné odhalení.

Na druhou stranu, pokročilejší forma onemocnění se může projevovat řadou příznaků nebo symptomů, včetně :

• Potíže s močením ;
  • Bolest nebo pálení při močení;
  • Časté nucení na močení, zejména v noci;
  • Pocit, že nejste schopni úplně vyprázdnit močový měchýř;
  • Krev v moči nebo spermatu;
  • Bolestivá ejakulace;
  • Bolest nebo nepříjemné pocity v pánevní oblasti;
  • Úbytek hmotnosti.

Tyto příznaky však mohou být způsobeny i jinými, nenádorovými zdravotními problémy. Mohou souviset s obyčejnou močovou infekcí nebo s nezhoubnou hyperplazií prostaty (BPH), proto je důležité poradit se s lékařem, aby byla stanovena přesná diagnóza.

Přečtěte si naši dokumentaci o léčbě Parkinsonovy choroby v Turecku, léčbě rakoviny plic a léčbě nádorů mozku.

Screening rakoviny prostaty v Turecku

Digitální rektální vyšetření (DRE) je rutinní, rychlé a bezbolestné vyšetření, které urologovi umožňuje odhalit jakoukoli abnormalitu ve tvaru nebo konzistenci prostaty.

V případě jakýchkoli pochybností se provede krevní test včetně měření PSA. Tato bílkovina, produkovaná prostatou, může při abnormálně vysoké hodnotě signalizovat abnormalitu v orgánu, která může, ale nemusí být způsobena rakovinou.

Před biopsií prostaty může být provedena multiparametrická magnetická rezonance (podrobné zobrazení prostaty magnetickou rezonancí), která pomůže lokalizovat podezřelá místa. Biopsie prostaty, někdy prováděná pomocí transrektálního ultrazvuku (TRUS), zahrnuje odběr vzorků tkáně prostaty, jejichž patologické vyšetření potvrdí nebo nepotvrdí přítomnost rakovinných buněk a určí jejich typ.

Nakonec se kposouzení stadia a agresivity zjištěného karcinomu používají další vyšetření, například magnetická rezonance nebo PET (pozitronová emisní tomografie).

Jaká léčba rakoviny prostaty je v Turecku k dispozici?

S cílem poskytnout pacientům s rakovinou prostaty komplexní péči nabízí Turecko optimální škálu moderních lékařských technologií a přístupů.

Léčba rakoviny prostaty je u každého pacienta stanovena podle několika kritérií: velikosti rakovinného ložiska, jeho typu a stupně a v neposlední řadě také podle celkového zdravotního stavu pacienta.

Zde jsou uvedeny možnosti léčby dostupné v Turecku, z nichž některé lze kombinovat.

• Pečlivé sledování : V některých případech vyžaduje časně zjištěný karcinom prostaty pouze pečlivé a pravidelné sledování (hladiny PSA a biopsie);
  • Chirurgický zákrok (radikální prostatektomie) : Cílem tohoto zákroku, buď retropubického (řez v podbřišku), nebo perineálního (řez mezi konečníkem a šourkem), případně robotického, je odstranění celé prostaty. Lze zvolit i jiné, méně invazivní operační metody, jako je laparoskopická operace (drobné řezy v břišní stěně) nebo transuretrální resekce prostaty. Při posledně jmenované operaci, která zahrnuje částečné odstranění vnitřní části prostaty bez otevření kůže, se používá resektoskop, který sleduje močovou trubici.
  • Radioterapie : při této léčbě se používá záření o vysoké intenzitě, které ničí buňky rakoviny prostaty. Radioterapie je buď zevní (běžná radioterapie), nebo vnitřní (brachyterapie).
  • Chemoterapie: protinádorové léky se podávají injekcemi do žíly nebo perorálně.
  • Další farmakologická léčba: boj s onemocněním doplňuje hormonální léčba, imunoterapie nebo další cílená léčba (radiofarmaka, např. Lu-177);
  • Kryoterapie: ke zničení nádorových buněk se používají extrémně nízké teploty;
  • HIFU (ultrazvuk s vysokou intenzitou ): cílený ultrazvuk zajišťuje tepelnou ablaci při neinvazivním postupu.

Jaké jsou vedlejší účinky léčby rakoviny prostaty?

Když se rakovina prostaty rozšíří mimo původní orgán, může způsobit bolest, poruchy erekce a dokonce inkontinenci.

Kromě toho se mohou vyskytnout vedlejší účinky léčby (léčebných postupů) použité k boji proti onemocnění, jako je chirurgický zákrok, chemoterapie nebo radioterapie.

Mezi tyto nežádoucí účinky patří

• Bolest (v podbřišku, na špičce penisu), způsobená katetrem močového měchýře, který se používá k vyprazdňování moči během čekání na zhojení jizvy;
  • Únava způsobená poklesem počtu červených krvinek;
  • Potíže s udržením erekce;
  • Problémy s kontrolou močení v důsledku poškození nervů;
  • Různé druhy bolesti, zejména bolesti kostí nebo nervů v pokročilém stadiu.

Tyto příznaky vyžadují odpovídající lékařskou léčbu, aby se zlepšila kvalita života pacienta.

Jak probíhá rekonvalescence po léčbě rakoviny prostaty?

Pacient, který podstoupí operaci prostaty, je propuštěn z nemocnice přibližně 4 dny po operaci a přibližně po dvou týdnech se může vrátit k běžným činnostem.

Obvykle trvá několik týdnů až několik měsíců , než pacient znovu získá normální funkci svalů močového systému.

Pro podporu pacientů léčených pro karcinom prostaty, ať už chirurgicky, nebo ne, je nezbytnékomplexní a kvalitnísledování.

Kromě sledování po léčbě, které se zaměřuje na sledování průběhu onemocnění, odhalování případné recidivy a zvládání vedlejších účinků, zahrnuje :

• Rehabilitační péče (fyzioterapie) ;
  • Konzultace o dietě;
  • Specializovanou lékařskou péči pro zvládání vedlejších účinků, jako je inkontinence;
  • Psychologickou podporu.

Proč si pro léčbu rakoviny prostaty vybrat Turecko?

Zvolit si Turecko jako destinaci pro lékařskou turistiku za účelem léčby rakoviny prostaty znamená kromě značného poměru ceny a kvality využívat řadu výhod.

• Urologická oddělení tureckých nemocnic a klinik jsou vybavena stejně vyspělou technologií jako nejlepší západní zařízení. Tato pokročilá lékařská technologie, která zahrnuje i technologii HIFU, zajišťuje pacientům účinnější léčbu.
  • Turecká zdravotnická zařízení, která léčí rakovinu prostaty, patří k nejlepším na světě. Jsou uznávána pro své odborné znalosti v oblasti onkologie a mnohá z nich jsou mimo jiné certifikována Evropskou společností pro lékařskou onkologii (ESMO). Některá z nich jsou akreditována organizací OECI (Organisation of European Cancer Institutes).
  • Velký počet vysoce kvalifikovaných onkologických specialistů , kteří využívají pokročilé léčebné techniky, je zárukou špičkové péče poskyt ované pacientům. Někteří lékaři spolupracují s významnými kolegy působícími v zahraničí (Spojené státy, Německo atd.)
  • Turecké nemocnice jsou proslulé svou multidisciplinární péčí, která je nejen individuální a pozorná, ale také rychlá.
  • Během lékařské cesty do Turecka, zejména do Istanbulu, který se nachází v této krásné oblasti Bosporu, mohou zahraniční pacienti využít prostředí, které je příznivé pro dobré zotavení.

Často kladené otázky týkající se léčby rakoviny prostaty

Které jsou nejlepší nemocnice v Istanbulu pro léčbu rakoviny prostaty?

Mezi mnoho renomovaných nemocnic v Istanbulu patří Sisli Memorial Hospital, Anadolu Medical Centre, Medipol Mega University Hospital, Okan University Hospital a Acibadem.

Jaká je minimální délka pobytu v Turecku při léčbě rakoviny prostaty?c

Pacient léčený pro rakovinu prostaty zůstává v nemocnici v průměru 4 dny. V Turecku však musí zůstat minimálně 21 dní kvůli péči po léčbě. Pacienti musí také počítat s tím, že je na jejich zdravotní cestě bude doprovázet.

Jaká je očekávaná délka života u rakoviny prostaty?

Přestože je rakovina prostaty 2ᵉ nejčastějším nádorovým onemocněním u mužů, má velmi vysokou celkovou míru přežití. V pěti letech se blíží 98 %, v případě včasného odhalení dosahuje 100 %. V metastatickém stadiu je však šance na přežití pouhých 28 %.

Jaké jsou následky odstranění prostaty?c

Po úplném odstranění prostaty trpí přibližně 1 z 5 mužůinkontinencí moči a 40 % má potíže s erekcí. Tyto funkce se však mohou časem zlepšit. V těchto případech mohou pomoci zdravotnické prostředky.

Co způsobuje rakovinu prostaty?c

Riziko vzniku rakoviny prostaty zvyšují různé faktory, například pokročilý věk, etnický původ (častěji jsou postiženi muži černé pleti), obezita, dědičnost defektních genů, některé pohlavně přenosné choroby a vysoká hladina hormonu IGF-1.

Jaké jsou různé typy rakoviny prostaty?c

Prostatická intraepiteliální neoplazie (PIN) je přednádorová forma rakoviny prostaty. Obvykle progreduje do adenokarcinomu, vzácněji do sarkomu, malobuněčného karcinomu, karcinoidu, dlaždicobuněčného karcinomu nebo uroteliálního karcinomu.