Transplantace ledvin v Turecku

Uvažujete o transplantaci ledviny v Turecku? Tento průvodce obsahuje vše, co potřebujete vědět o této operaci, přípravě, pooperačním sledování a ceně v Istanbulu. Požádejte o cenovou nabídku a získejte nejlepší kliniku pro úspěšnou transplantaci ledviny v Turecku.

NejlepsiKlinika.com poskytuje informace o transplantacích ledvin v Turecku a pomůže vám objednat se na operaci u kvalifikovaných tureckých chirurgů. Tento obsah má pouze informativní charakter a nenahrazuje odborné lékařské poradenství.

Kolik stojí transplantace ledviny v Turecku?

Průměrná cena transplantace ledviny v tureckém Istanbulu je 17500 eur. Tato cena zahrnuje 15 nocí ubytování v nemocnici pro příjemce, 7 nocí ubytování pro dárce, anestezii, odborné znalosti a zkušenosti chirurga, léky, poplatky za pobyt v nemocnici stanovené podle požadované úrovně komfortu, pooperační sledování, 3 jídla denně, dopravu z letiště/hotelu/kliniky a služby tlumočníka.

Transplantace ledviny v Turecku17500 €

Zaměření na transplantace ledvin v Turecku

Každý desátý člověk na světě trpíselháním ledvin, tj. téměř 850 milionů lidí. Tento závažný zdravotní problém je způsoben neschopností ledvin plnit svou funkci. Orgány tak nejsou schopny filtrovat tekutiny. V důsledku toho již tělo není schopno odvádět toxiny. To způsobuje velké poškození organismu.

Porucha funkce ledvin je trvalá a nevratná. Proto je nezbytné zřídit umělý systém filtrace krve, známý také jako hemodialýza. Laicky řečeno, pacient je na dialýze po neomezenou dobu.

Tato léčba je zdrojem nepohodlí. Přesto přináší pouze částečné zlepšení stavu pacienta. Díky pokroku v moderní medicíně však nyní existuje řešení, které může zajistit úplné uzdravení. Mnohem lepší alternativa k dialýze. Spočívá v transplantaci ledviny. Tento lékařský zákrok slibuje, že bude složitý. Pacienti po transplantaci, kteří dostanou správnou léčbu, však mohou očekávat delší život.

Mnoho zahraničních pacientů trpících touto nemocí se rozhodlo podstoupit transplantaci ledviny v Turecku. Turecko je známé jako přední destinace pro operace a transplantace orgánů. Má také dobrou pověst v oblasti lékařské turistiky .

Co je to transplantace ledviny v Turecku?

Definice transplantace ledviny

Ledviny jsou hlavním orgánem v lidském těle. Její dysfunkce vede u postiženého k dalším závažným zdravotním problémům . Transplantace neboli transplantace je nejlepším řešením selhání ledvin. Transplantovaný orgán může plnit funkci nemocné ledviny .

Transplantace ledviny v Turecku zahrnuje chirurgický zákrok, při kterém se odstraní orgány, které již nefungují, a transplantují se zdravé ledviny. Ledviny mohou být odebrány od žijících nebo zemřelých dárců.

Kdo může darovat ledvinu?

V Turecku se 75 až 85 % transplantací ledvin provádí mezi žijícím dárcem a pacientem. Toto řešení nabízí nejlepší výsledky. Darovat ledvinu může každá žena nebo muž starší 18 let.

Dárce však musí být v perfektním zdravotním stavu. Nesmí trpět žádným onemocněním, které by mohlo způsobit selhání transplantovaného orgánu. Mezi ně patří cukrovka, rakovina a vysoký krevní tlak.

Dárce musí také splňovat požadavky etické komise. Je třeba zdůraznit, že dárcovství orgánů je dobrovolný akt. Dárci proto nemají nárok na žádnou odměnu.

Transplantovaná ledvina musí být kompatibilní s příjemcem. Proto je často vyžadováno, aby dárce a příjemce byli v příbuzenském vztahu. To je faktor, který může zvýšit úspěšnost operace. Dárcem by proto měl být příbuzný, manžel nebo blízký přítel pacienta. Pokud to není možné, je pacient zařazen na čekací listinu pro transplantaci.

Ve většině případů tito kandidáti čekají na kadaverózního dárce. Souhlas s dárcovstvím orgánů může v okamžiku smrti dát kdokoli. Stačí, když podepíše formulář souhlasu a předá jej své rodině.

Jak mohu najít dárce?

Pacienti, kteří potřebují transplantaci orgánů, podstupují různá klinická vyšetření. Stejné podmínky platí i pro osoby, které se chtějí zapojit do skupiny dárců. Provedené testy umožňují lékařskému týmu ověřit kompatibilitu mezi dárcem a příjemcem.

Kdo má v Turecku nárok na transplantaci ledviny?

Transplantace ledvin v Turecku je samozřejmě určena lidem, jejichž funkce ledvin je narušena. Tato léčba je indikována v případech

• Konečného stadiaonemocnění ledvin, jako je diabetická nefropatie;
  • Selhání dialýzy, což je léčba nahrazující funkci ledvin, která má pacientům pomoci k lepší kvalitě života;
  • Přítomnost příznakůchronického selhání ledvin.

Kandidát na léčbu transplantací ledviny musí splňovat řadu podmínek. Zaprvé musí být ve výborném zdravotním stavu. Musí být také v dobré fyzické kondici, abyoperaci vydržel. Kandidáti na transplantaci ledviny v Turecku nesmí trpět žádným z následujících onemocnění:

• Závažným onemocněním jater
  • Srdeční onemocnění
  • Akutní onemocnění plic;
  • Rakovina
  • Závažnou probíhající infekcí.

Aby mohla být transplantace ledviny v Turecku provedena, musí být k dispozici dárce. Proces probíhá v několika fázích.

Příprava

Transplantace ledviny musí být provedena ve specializované nemocnici nebo na klinice. Pacient si musí naplánovat lékařskou cestu do Turecka několik dní před operací. Zahraniční pacienti si obvykle vybírají velké nemocnice ve velkých městech, jako je Istanbul. Ty se těší určité pověsti a jsou snáze dostupné.

Před přijetím do nemocnice k transplantaci pacienti podstoupí řadu vyšetření, včetně následujících.

• Krevní test, který určí jejich krevní skupinu;
  • Test zvaný tkáňová typizace, který je odliší od ostatních jedinců pomocí lidských leukocytárních antigenů (HLA);
  • Test křížové shody, který potvrdí kompatibilitu mezi dárcem a příjemcem (nezbytný proces v případě žijícího dárce);
  • Sérologické testy k detekci virů, jako je hepatitida a HIV;
  • Rentgenový snímek hrudníku;
  • Elektrokardiogram u pacientů starších 50 let;
  • Počítačová tomografie;
  • Různé testy ke zjištění případných kontraindikací.

Vden operace se také odebírají orgány. Jedná se o chirurgický zákrok vyžadující zásah skutečných odborníků. Je zahájen závod s časem. Odebraná ledvina musí být rychle převezena do transplantačního centra ve speciální lednici.

Transplantace ledviny

Operace transplantace ledviny se provádí v celkové anestezii. Operace trvá 2 až 4 hodiny. Operaci provádí tým odborníků na transplantaci ledvin. Turečtí chirurgové nyní používají moderní operační techniku: laparoskopii.

Tato minimálně invazivní metoda zahrnuje provedení malých řezů. Tím se snižuje riziko infekce a optimalizuje se úspěšnost operace. Tito odborníci však ovládají i techniku otevřené operace. Ta zahrnuje provádění hlubších a větších řezů.

Rekonvalescence

Po operaci je pacient umístěn na izolovaný pokoj. Musí být chráněn před jakýmkoli rizikem infekce.Lékařský tým pečlivě sleduje zdravotní stav pacienta. Snaží se odhalit sebemenší vedlejší účinky nebo komplikace, jako je například krvácení. Pacientům je rovněž poskytována široká lékařská péče. Patří mezi ně antirejekční a protizánětlivé léky.

Pobyt v nemocnici trvá minimálně 10 dní. Poté musí pacient pravidelně docházet na kontroly a dostávat nové pokyny k péči. Po několika týdnech se může vrátit k běžnému životu.

Během 6 až 8 týdnů po operaci jsou však zakázány některé činnosti, jako např.

• Zvedání nebo nošení těžkých předmětů
  • Intenzivní fyzické cvičení;
  • Řízení automobilu.

Jaká jsou rizika, komplikace a vedlejší účinky transplantace ledviny v Turecku?

Transplantace ledviny v Turecku se provádí za přísných podmínek. Ale i když zdravotníci postupují pečlivě, mohou se vyskytnout problémy. Nejzávažnější je riziko odmítnutí. Pacient by mohl o transplantovaný orgán přijít. Mezi další nežádoucí účinky a komplikace patří

• Krvácení ;
  • Tvorba krevních sraženin, která může vést k cévním komplikacím;
  • Infekce;
  • Infekce v oblasti řezu nebo v jiných částech těla;
  • Bolest;
  • Ucpání močové trubice;
  • Srdeční problémy;
  • Úzkost nebo deprese.

Proč podstoupit transplantaci ledviny v Turecku?

Transplantace ledviny v Turecku má mnoho výhod. Je to jedna ze specialit této země. Turecko je uznáváno jako světový lídr v transplantaci ledvin.

• Počet operací přesahuje 3 500 ročně.
  • K dispozici je mnoho dárců.
  • Statistiky ukazují, že 80 % transplantací orgánů se provádí u žijících dárců.

Je třeba také poznamenat, že od roku 1978, kdy byla provedena první transplantace ledviny, se používané techniky neustále vyvíjejí. Totéž platí pro lékařskou péči poskytovanou pacientům. Turecké minister stvo zdravotnictví investovalo do zlepšení této péče velké prostředky. Zavedlo také přísné kontroly, aby zajistilo kvalitu transplantačních programů.

Nemocnice a transplantační centra musí dosahovat regulované úspěšnosti. Ta musí být vyšší než 85 %. Kromě toho všeho má země vysoce kvalifikované odborníky na léčbu onemocnění ledvin a transplantace ledvin. Pocházejí z renomovaných univerzit a mají také bohaté zkušenosti. To vše je zárukou spolehlivosti.

Turecko, zejména velká města, jako je Istanbul, má také moderní zdravotnická zařízení. Ta mohou zahraničním pacientům nabídnout optimální komfort a vysokou úroveň bezpečnosti.

K tomu všemu jsou náklady na transplantaci ledviny v Turecku velmi nízké. V neposlední řadě mohou pacienti a jejich rodiny využít lékařskou cestu také k poznávání Istanbulu. Za návštěvu stojí několik míst vzácné krásy, například Bospor.

Často kladené otázky

Jaká je úspěšnost transplantace ledviny v Turecku?

Hranice platná v zemi je 85 %. Výsledky jsou však často působivé. Několik lékařských center se totiž může pochlubit velmi vysokou úspěšností. Může dosahovat až 95 % nebo dokonce 99 %.

Jaká jsou nejlepší města pro transplantaci ledvin v Turecku?

Istanbul je v Turecku cílem transplantací ledvin. Ve městě se nacházejí nejlepší centra pro transplantaci ledvin v zemi. Pacienti si však mohou vybrat také Ankaru.

Jaká je minimální délka pobytu v Turecku pro transplantaci ledviny?

Transplantace ledviny je rozsáhlý a složitý lékařský zákrok. Nelze ji provést během několika dní. Zahraniční pacienti budou muset v zemi zůstat nejméně 6 měsíců. Pobyt může být prodloužen až na jeden rok. Vše závisí na tom, jak se bude vyvíjet jejich zdravotní stav.

Jak dlouho vydrží transplantovaná ledvina?

Transplantovaný orgán může přežít velmi dlouho, zejména pokud pochází od žijícího dárce. Délka života pacienta tedy závisí na jeho životním stylu. Jejich nová ledvina nemá žádné datum spotřeby. Pacient musí o své zdraví dobře pečovat.

Je možné provést transplantaci ledviny u dítěte v Turecku?

V Turecku je několik transplantačních center, která jsou oprávněna provádět transplantace u dětí trpících onemocněním ledvin. Úspěšnost těchto operací je vysoká. Může dosahovat až 100 %.

Jak si mohu zařídit cestu na transplantaci ledviny do Turecka?

Zahraniční pacienti by se měli v ideálním případě obrátit na cestovní kancelář specializující se na lékařskou turistiku, jako je ta naše. Můžeme vám poskytnout komplexního průvodce a pomoc šitou na míru vašim potřebám. Postaráme se o organizaci vaší cesty od A do Z. Naším cílem je zajistit, aby váš projekt transplantace ledviny v Turecku proběhl bez problémů.