Transplantace plic v Turecku

Uvažujete o transplantaci plic v Turecku? V tomto průvodci najdete vše, co potřebujete vědět o zákroku, rekonvalescenci a nákladech v Istanbulu. Požádejte o cenovou nabídku a získejte nejlepší cenu za úspěšnou operaci v Turecku.

NejlepsiKlinika.com poskytuje informace o transplantacích plic v Turecku a pomáhá vám objednat se na operaci u kvalifikovaných tureckých chirurgů. Tento obsah je poskytován pouze pro informační účely a nemá nahradit radu zdravotnického pracovníka.

Kolik stojí transplantace plic v Turecku?

Cena transplantace plic v Turecku se pohybuje od 60 000 do 90 000 eur. Tato cena zahrnuje náklady na dopravu, schůzku s onkologem a chirurgem, ubytování, překladatelské služby a léky v akreditované partnerské nemocnici.

Transplantace plic v Turecku 80.000 €

Úvod

Transplantace plic je dalším kouskem lékařského kouzla. Tento lékařský zákrok, stejně složitý jako transplantace srdce, jater nebo ledvin, nabízí druhou šanci na život lidem trpícím rakovinou nebo jinými závažnými plicními chorobami.

Na tento typ hrudní chirurgie se specializuje Turecko a zejména Istanbul. Stalo se jedním z pěti největších světových center pro transplantace orgánů. A ne bezdůvodně! Jeho nemocnice a kliniky disponují nejmodernější infrastrukturou.

A náklady na operace a léčbu jsou ve srovnání s jinými zeměmi relativně dostupné. Hledáte kvalitní péči? Turečtí chirurgové jsou velmi zkušení. Patří mezi nejprofesionálnější a nejkvalifikovanější na světě. Vědí, jak se o vás a vaše nemocné tělo dobře postarat.

Tisíce zahraničních pacientů se každoročně rozhodnou vyhledat lékařskou péči v Turecku, aby získali zpět své zdraví. Mnozí z nich se rozhodli svěřit svou péči lékařské cestovní kanceláři. Získáte tím mnoho výhod.

Co je to transplantace plic?

Plíce, které již nelze vyléčit, lze nahradit. Tento zákrok se nazývá lékařská transplantace. Transplantovat lze jednu nebo obě plíce. Záleží na potřebách pacienta a závažnosti jeho plicního onemocnění. Transplantovaná plíce pochází od živého nebo zemřelého dárce, jehož plíce jsou v bezvadném zdravotním stavu a který zároveň splňuje řadu kritérií týkajících se :

• Věk (do 65 let)
  • Chování a životní styl: nekuřák
  • Kompatibilita (velikost plic, krevní skupina atd.)

Na celém světě podstoupí transplantaci plic každý rok přibližně 2 000 lidí. Ve Francii je to každoročně přibližně 350 příjemců.

Kdo má v Turecku nárok na transplantaci plic?

Pro kandidáty na transplantaci plic v turecké nemocnici platí následující kritéria :

• Minimální věk pro transplantaci plic není stanoven, ale musíte být mladší 65 let.
  • Být v dobrém fyzickém stavu, abyste zvládli operaci a její následky.
  • Netrpět žádným závažným neléčeným onemocněním, například rakovinou.

Přečtěte si naši speciální zprávu o radioterapii v Istanbulu.

Kdy je možná transplantace plic?

Tato operace přichází v úvahu v následujících situacích:

• Onemocnění postihující plíce je závažné a nezvratné a běžná lékařská a chirurgická léčba (radioterapie, chemoterapie atd.) na něj již nemá žádný účinek.
  • Infekce postoupila do takové míry, že je vážně narušena kvalita života pacienta
  • Léky a plicní rehabilitace již nejsou schopny zvládat příznaky
  • Stav plic pacienta se rychle zhoršuje, což zvyšuje riziko úmrtí

Mezi tato onemocnění patří rakovina, cystická fibróza (CF),chronická obstrukční plicní nemoc (CHOPN), idiopatická plicní fibróza, plicní arteriální hypertenze, nedostatek alfa-1 antitrypsinu a sarkoidóza. Po důkladném posouzení pacienta a jeho stavu rozhodne odborný lékařský tým, zda je transplantace možná .

Přečtěte si naši zprávu o transplantacích srdce v Turecku.

Jaká jsou rizika, komplikace a vedlejší účinky?

Transplantace plic s sebou nese rizika a komplikace, které je důležité si uvědomit, než o ní začnete uvažovat.

Komplikace: V případě transplantace plic je třeba počítat s komplikacemi, které mohou nastat v průběhu transplantace:

• Někdy imunitní systém příjemce považuje novou plíci za vetřelce a chce ji odmítnout.
  • Po operaci mohou mít někteří pacienti potíže s dýcháním. To může být způsobeno dýchacími cestami nebo samotnými plícemi.
  • Stejně jako při každém chirurgickém zákroku existuje riziko krvácení během operace nebo po ní.
  • U pacientů se pravděpodobně vytvoří sraženiny v plicích nebo nohách. Ty se označují jako plicní embolie a žilní trombóza.

Nežádoucí účinky

Zde jsou uvedeny nežádoucí účinky transplantace plic:

• Příjemci musí užívat imunosupresivní léky, aby se zabránilo odmítnutí. Ty jsou zodpovědné za nežádoucí účinky, jako je hypertenze, cukrovka, osteoporóza a problémy s ledvinami.
  • Rekonvalescence po transplantaci plic může být dlouhá a únavná.
  • Příjemce může po operaci pociťovat bolest v místě řezu a v hrudníku
  • Nevolnost, zvracení nebo zažívací potíže jsou často spojeny se stresem z operace a užívanými léky.

Transplantace plic v Turecku probíhá ve 3 fázích:

Příprava

• Během úvodní konzultace lékaři provedou řadu diagnóz a testů. Cílem je ověřit, zda je pacient v přiměřeně dobrém zdravotním stavu a zda je jeho tělo vhodné pro transplantaci.
  • Pokud pacient splňuje ideální profil, je zařazen na čekací listinu, aby mohl dostat plíci, která je s ním kompatibilní.
  • Pacient a jeho rodina dostanou od lékařů psychologickou podporu . Ta je důležitá, aby jim pomohla snížit stres před operací a po ní.

Naše dokumentace o transplantacích ledvin v Turecku.

Operace

Výměna plíce trvá přibližně 4 až 8 hodin. V případě transplantace dvou plic trvá operace 6 až 12 hodin.

• Příjemce je na operačním sále uveden do celkové anestezie
  • V hrudníku se provede řez metodou, která se liší podle počtu transplantovaných plic
  • Nemocné plíce jsou odstraněny
  • Chirurgové připojí nové plíce k cévám a dýchacím cestám pacienta pomocí stehů a svorek.

Naše dokumentace o transplantaci jater v Turecku.

Rekonvalescence

• Po transplantaci plic pacient obvykle zůstává v nemocnici 7 až 14 dní. Během této doby lékaři pečlivě sledují zdravotní stav pacienta.
  • Po propuštění z nemocnice musí pravidelně navštěvovat svého lékaře, aby zkontroloval, zda jeho nové plíce správně fungují, a v případě potřeby upravil medikaci.
  • Pacientka také absolvuje program plicní reedukace, aby se zlepšila její fyzická a dechová kapacita.

Jaké jsou výsledky transplantace plic v Turecku?

Výsledky se liší v závislosti na řadě faktorů. Celkově přežívá jeden rok po transplantaci plic přibližně 85 % pacientů. Tato míra se postupem času snižuje, a to na 70-75 % po pěti letech a přibližně 50 % po deseti letech.

Úspěšnost transplantace plic může ovlivnit několik faktorů. Například

• U pacientů s plicní arteriální hypertenzí (PAH) je pět let po operaci 46% míra přežití.
  • U osob trpících chronickou obstrukční plicní nemocí (CHOPN) je to za stejné období 42 %.
  • A konečně u pacientů s plicní fibrózou je pětileté přežití 36 %.

U pacientů, kteří hrudní operaci přežijí, se často výrazně zlepší kvalita života.

Přečtěte si naši zprávu o transplantaci slinivky břišní v Turecku.

Jak dlouho mohu zůstat v Turecku kvůli této operaci?

Pro transplantaci plic v Turecku byste měli plánovat pobyt na 2 až 3 měsíce:

• Několik dní až týden na předoperační vyšetření a posouzení,
  • 2 až 3 týdny v nemocnici po operaci,
  • 1 až 2 měsíce na pooperační sledování a pravidelné lékařské kontroly.

Proč podstoupit transplantaci plic v Turecku?

Transplantace plic v Turecku má několik výhod:

• Operace provádějí zkušení chirurgové
  • Náklady na lékařské zákroky jsou často nižší než v západních zemích.
  • Vyspělá lékařská technologie.
  • Turistická destinace obsluhovaná několika mezinárodními lety.

Ve Francii tuto službu nabízí přibližně 44 leteckých společností. Všimněte si, že Istanbul je od Paříže vzdálen 3 hodiny a 55 minut letu.

Často kladené otázky týkající se transplantace plic

Bolí transplantace plic?

Během operace je pacient v celkové anestezii, a proto necítí žádnou bolest. Je však normální, že v období rekonvalescence pociťuje určité nepohodlí. Po operaci se obvykle předepisují léky proti bolesti.

Jaká je úspěšnost transplantace plic v Turecku?

Úspěšnost operace může být až 98 %. Tuto míru lze vysvětlit kvalitou zdravotní politiky země a nemocniční infrastrukturou na vysoké úrovni. Jedním z faktorů, které přispívají k lepší úspěšnosti, je také profesionalita tureckých chirurgů.

Kde je nejlepší země pro transplantaci plic?

Turecko je oblíbenou destinací pro transplantace orgánů, včetně hrudní chirurgie, a to z důvodu nižších nákladů na zdravotní péči. Turecké kliniky a nemocnice jsou navíc vybaveny nejmodernějšími technologiemi. Díky tomu jsou operace bezpečnější a efektivnější.

Jaký je minimální věk pro transplantaci plic?

Minimální věk pro transplantaci plic se liší podle zdravotního stavu a kritérií transplantačního centra. Kandidáty mohou být děti a dospívající. Pro dospělé není stanovena žádná přísná věková hranice. Ideální kandidáti jsou však často mladší 60 let.

Jaká je minimální délka pobytu v Turecku pro transplantaci plic?

Je možné, že budete muset zůstat v Turecku přibližně 2 až 3 měsíce. Předoperační období trvá několik dní až týden. Hospitalizace může trvat 2 až 3 týdny. Po operaci budete muset počkat ještě 1 až 2 měsíce na následnou kontrolu.

Jaká jsou rizika transplantace plic?

Jedním z významných rizik je odmítnutí orgánu tělem pacienta. To vyžaduje, aby pacient užíval imunosupresivní léky, které mají negativní vliv na snížení imunitního obranného systému. Nemluvě o chirurgických komplikacích (krvácení, krevní sraženiny, anestezie atd.)